Theres Enbuske

Torsdag 11/10-12

Publicerad 2012-10-11 10:13:23 i Vardag


 
 
Godmorgon!
 
Hoppas ni mår bra, mitt humör är på topp och jag är för en gång skull pigg trots att det är tidig morgon. Just nu sitter jag i skolan, har haft engelska nu på morgonen där vi hade ett förhör och började läsa våra romaner. Nu har jag tre lektioner kvar innan jag slutar, lång dag men det ska nog gå bra!
 
Efter skolan ska jag hem och plugga, har inte gjort det på snart en vecka så det börjar bli dags att ta tag i skolan igen. Sen ska jag försöka ta mig ut på en liten springtur, får väl se hur det går...
 
Hoppas ni får en jättebra dag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres

Theres Enbuske, 16 år. Thorén Business School, ekonomi. Shopping, träning, umgänge, fester, resor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela