Theres Enbuske

2012

Publicerad 2012-12-29 17:53:00 i Vardag

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, många saker.

 

 Hur har ditt 2012 varit? I det stora hela bra, dock en hel del jobbiga perioder. Men sommaren vägde upp!

 

Största misstaget iår? Kan inte riktigt komma på något men kanske att jag inte åkte till Norge?

 

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det kommer nog bli svårt men jag hoppas det!

 

 Blev du kär i år? Inte direkt faktiskt...

 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 4/8 Backstage på sommarkrysset när vi träffade Eric.

 

Vad är din största framgång 2012? Att jag kom in på mitt förstahandsval till gymnasiet.

 

 Bästa köpet? Helt klart min Michael Kors-väska!

 

 Vad spenderade du mest pengar på? Mat,kläder och resor/konserter.

 

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Hotter than fire, Marching, Call me maybe, Gagnamstyle osv.

 

 Vem har du umgåts med mest? Olika under olika perioder. Men Vickan, Elin, Celine, Linnea och Ida tror jag.

 

Bästa minnet från 2012? Alla resor i sommras.

 

 Hur många kysste du? Vem fan räknar det?

 

 Har du haft ett förhållande under 2012? Nej, singel and ready to mingel!

 

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Mer pengar skulle ju inte sitta fel? Och lite mer sol.

 

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Vet faktiskt inte, är nöjd med det jag gjort.

 

 Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit bort hela dagarna, kanske skulle chillat med jobbet lite också.

 

 Favoritprogram på tv? Gossip Girl, Svenska Hollowod-fruar och Solsidan.

 

 Största musikaliska upptäckten? Eric Saade, alltid! Fast det va ju i och för sig inte i år jag upptäckte honom.

 

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mitt Marc Jacobs datafodral.

 

 Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med släkten, sen åt jag middag på Vapiano och gick på bio med Vickan. Dessutom fick jag ett grattis från Eric på Twitter.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns alltid saker som kan bli bättre...

 

 Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, alla resor och Eric.

 

 Vem saknade du? En del barndomsvänner som jag tappat kontakten med.

 

 De bästa nya människorna du träffade? Alla fans som man åkt runt med och min nya klass.

 

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Njut av livet och ta vara på varje dag. Pressa inte dig själv för hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres

Theres Enbuske, 16 år. Thorén Business School, ekonomi. Shopping, träning, umgänge, fester, resor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela