Theres Enbuske

Fredag 12/10-12

Publicerad 2012-10-12 08:14:00 i Vardag

Godmorgon!
 

Gick upp lite väl tidigt eftersom jag var tvungen att tvätta håret imorse så nu har jag lite tid att slå ihjäl innan skolan. Klart man passar på att blogga! Har sovit sjukt dåligt inatt, vaknat av minsta lilla så jag har nog aldrig kommit in i djupsömnen... Men imorse när jag vaknade kollade jag mobilen, tror ni inte Eric Saade hade skrivit godnatt till mig då!? För er som inte vet är jag typ ett av hans största fans så jag blev självklart jätteglad :) Han hade loggat in inatt vid 2 någongång och eftersom jag vaknade till skrev jag lite snabbt godnatt till honom, hade ingen aning om att han skulle svara. Okej, ingen bryr sig men det är stort för mig i alla fall!
 
Idag är det suit-up day i skolan så inga myskläder här inte. Får väl se hur många som satsar... Annars är dagen precis som vanligt, en jävla massa lektioner och slutar sent - kul fredag! Kvällen är inte riktigt bestämd än, har lite olika alternativ så vi får se hur det blir! Ska i alla fall se till att jag får sova ut imorgon, har inte haft en sovmorgon på 3 veckor pga jobb...
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på Vakna med the voice innan jag drar till skolan.
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres

Theres Enbuske, 16 år. Thorén Business School, ekonomi. Shopping, träning, umgänge, fester, resor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela