Theres Enbuske

Ny, blogg, ny start!

Publicerad 2012-10-10 17:51:00 i Vardag

Hej!

Tänkte köra igång med bloggandet nu igen efter en rätt lång paus. Kände att det behövdes nu med tanke på allt som händer i mitt liv just nu, måste ju ha någonstans att skriva av mig? Har egentligen en annan blogg men ville få en nystart så körde på en helt ny istället. Designen är långt ifrån okej men den duger fram till det att jag lyckas fixa en bättre.
 
För er som inte känner mig kommer en liten presentation, det är ju nästan lag när man skaffar en blogg. Jag heter i alla fall Theres, är 16 år och bosatt i Stockholm. Just nu går jag i ettan på Thorén Business School vid Medborgarplatsen där jag läser ekonomiprogrammet.På fritiden brukar jag shoppa, träna, plugga och hänga med mina kompisar. Ett rätt normalt tonårsliv helt enkelt.
 
Har inte riktigt bestämt mig hur mycket jag kommer satsa på bloggen. Antagligen kommer det gå i vågor eftersom jag har olika mycket i skolan hela tiden och det är den jag priorterar främst just nu. Hittills har gymnasiet faktiskt gått rätt bra, även om det är sjukt jobbigt ibland. Men nu ska jag sluta snacka om skolan och börja förbereda lite inlägg istället!
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres

Theres Enbuske, 16 år. Thorén Business School, ekonomi. Shopping, träning, umgänge, fester, resor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela