Theres Enbuske

Thorén Suit-up day 2012

Publicerad 2012-10-12 16:41:53 i Vardag

/ Tröja - Gant / Skjorta - H&M / Jeans - Dr.Demin / Skor - Converse / Jacka - Barbour /
 
Hola amigos!
 
Dagens lektioner är avklarade och det är äntligen helg! Min första riktiga på ett bra tag faktiskt, jobbar ju nästan hela tiden nu så jag har knappt hunnit med något annat än sova, plugga, äta och jobba de senaste veckorna. Ikväll ska jag passa på att umgås med mina fina vänner från min gamla skola. Ska bli jättekul att träffa dem igen eftersom det var ett bra tag sen sist!
 
Annars händer inte så mycket. Killarna hade klätt upp sig fint idag med smoking, så gulligt! Dock tog jag inga bilder, men ni vet väl hur en kille i kostym och grejer ser ut? Fick tillbaka mitt engelskaförhör, 33 av 39 rätt så jag är nöjd! Nu ska jag släppa plugget och bara ha kul ikväll, väntar med allt helvetesplugg till imorgon.
 
Hoppas ni får en jätterolig kväll allihopa!
 
Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Agnes Strandberg

Publicerad 2012-10-12 20:52:18

Älskar skjortan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres

Theres Enbuske, 16 år. Thorén Business School, ekonomi. Shopping, träning, umgänge, fester, resor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela